bästavän ♥

Alltid vi. Jag har nog aldrig litat på en person så mycket som jag gör på dig. Du är verkligen någon som finns där längst inne i hjärtat. Någon som är inristad. Någon som alltid,alltid,alltid stöttar en när man är ledsen. Vad det än är. Även om det är något mot henne. Ringer/träffar jag dig för jag vet att vi alltid håller ihop även om det är bråk. Vi i ett hjärtat. Alla underbara minnen vi har. Sommaren 09. Alla lov. Och alla dagar. Så jävla underbara. Du är den underbaraste människan jag känner. Min bästavän. Alexandra du vet att jag ställer upp för dig. Alla gånger du legat däckad. Tänker jag alltid stå där bredvid och göra allt för att få det så bra som möjligt! Vi ska alltid hålla ihop älskling. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0