bästa bror.

Texten är tillägnad åt dig Jonas. Min bästa bror. Så jävla underbar. Han har bästa personligheten och allt. Alltid där. Smsade dig inatt du vaknade för min skull. Så omtänksam och underbar. Du ska veta att jag alltid kommer älska dig vad som än händer. För så mycket du har funnits för mig ska jag visa att jag är stark och finns här för dig också. Kan göra vad som helst när jag är med dig utan att skämmas för du känns som min riktiga bror som man kan prata om allt med. Och du håller med och stöttar. Jag är så jävla trött på allt skitsnack på mitt liv. Det går liksom inte ut på något, eller jo att bli sårad typ. Hopplöst. Men med dig på min sida känner jag mig älskad och har någon som alltid bryr sig. Även om du inte tycker det är intressant och egentligen borde sätta på dig "careface" så finns du ändå där och lyssnar. Det är en äkta vän! Så galet bra Jonas. Du ska veta att jag alltid kommer finnas här vilken tid på dygnet det är. Ska aldrig glömma bort dig hur det än går. Du är bäst!
Jag älskar dig Jonas Engström, bäst i världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0