vilken jävla kväll!!

Jag, Felicia, Ronja,Lina och Vanne var först hos Ronja och hinkade lite + spelade sms roulette. Skitkul. Hahaha, sen kom Andreas, Alexander, Johan, dennis,tyre och någon annan kille. Hahah, galet. Sen drog vi vidare eller alla andra drog till Adams kompis fest typ. Men dom fick inte komma in typ. -.- och jag drog ner till ica och träffade Daniel sen gick vi till träffen och där var Oliver, Robin, och Tobias. Satt där och typ pratade och grejer. :) Sen kom Ronja och Johan och hämtade mig nere vid ica. Så drog vi upp till Lund och där var det massa folk. Var där en stund och var lite social. Sedan drog vi hem runt 12. Somnade runt halv 3. Galen kväll säger jag bara :p Nu är pannkakorna klara :D
Lägger in bilder sen när dom kommit in på facebook eller på felicia eller Ronjas blogg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0