Today

Mamma har ringt efter thaimat. Hihi, den kommer ända fram till dörren. Såhär nice!! Tjockisar men jag och alex köpte även typ 2 kg kilo godis på ica innan vi tog bussen till mig. Tidigare idag så träffade jag tobias efter skolan. Fick en sjukt fin klänning av honom som jag kommer ha på nyår i think om jag inte har den på julafton. Sen efter jag var med honom så mötte jag upp alex i jakan där tog vi tåget till eskil och hans kusin. Vi åkte till Rinkeby och köpte mina linser (Bruna) :) happy now. Sedan efter det drog vi till solna centrum och så shoppade jag lite till. En present till min älsklings födelsedag som är den 8 januari. Sen till min kusin. Sedan blev vi tvungna att dra hem. Trevlig dag. Bye.
Gud ge mig dessa skor!!!!!!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0