skitkväll

Blev lite knas tidigare idag. Men fan livet går vidare.. men snackar med min glädjespridare. Så glömmer det som hänt och ser fram emot en leende dag imorgon :$ hihi, har panik just nu. Jag står typ och gråter för att jag inte shoppat på skitlänge. Sen att mitt smink är slut och allt.. Ska kanske sluta använda smink. Fast vågar inte. Även om jag ofta får komplimanger över att jag är fin utan smink. Men jag känner mig inte speciellt bekväm i det. Pappa har satt upp någon stor platta i mitt tak i mitt rum Skit läskig. Vågar inte gå under den. :( känns som att den ska ramla ner fan! Men nu sitter jag med en lite knasig känsla. Den värmer det är det enda jag fattar av den. Har även panik över att jag inte har någon bra profilbild på facebook. Vill ha ny. Men har inge bilder! blääää. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Julia varför så fiiiiin?

2010-12-05 @ 21:16:53
URL: http://onlymich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0