Klaaaar

Det hann bli mörkt innan jag blev klar. Väntade på pappa för han blev tvungen att flytta på lite saker. Det som är inringat på bilderna är ändrat. Så sjukt skönt att jag är klar! Nu kan jag äntligen gå i mitt rum.. :) hihi.

Pratar med Felicia just nu, tycker så synd om ungen. Eftersom hennes plan mot australien skulle gått 12 imorse så sitter hon fortfarande på arlanda hahahah.. men planet går typ nu klockan 5. :D  Så sa precis hejdå till henne. Kommer sakna henne sååå!! Hon kommer hem den 11/1 och jag åker den 12/1 så vet inte om jag hinner träffa henne.. åååh :( men längtar så sjukt mycket efter att få åka till det varma.

Här får ni bilderna:

Kommentarer
Postat av: Caroline

vart ska du åka ? :)

2010-12-16 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0