Julmarknad och grejer

Ingen skola idag. Utan det blev bara shopping på högsta grad. Kom till stan runt halv 10 sen man skulle egentligen vara i gamla stan men jag och Ronja tog tunnelbanan till innerstaden istället och shoppade lite till både den ena och den andra. Imorgon blir det shopping igen. Slog precis in presenterna. Hihi, den rosa är till min älskling (a) så otroligt SOOOOO JULIA. Blev tvungen till att köpa den ^^ so cute. Nu ska jag dra till min älsklingpälskling :) han verkar sakna mig (a) kyssen.

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

vad gav du han och vad gav han till dig ? ;P

2010-12-21 @ 18:11:46
Postat av: julia

jag gav honom ett par skiit gulliga kallingar :). Jag har inte fått något

2010-12-21 @ 18:28:06
URL: http://ice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0