In love

Tänk att du kan göra mig så hel igen. Allt känns så bra med dig. Det har inte ens gått lång tid. Ändå känner jag att du är så rätt. Så jävla rätt person! Du är så fin i mina ögon! Du ger mig alltid ett leende på läpparna! Kommer ihåg så mycket minnen. Alltid Lundskolan. Vi kunde aldrig vara utan varandra. Aldrig. Och när vi inte var med varann så saknade vi varandras händer. Vi hade kärlek vid först ögonkastet. Våra låtar. Våra minnen. När vi kom försent till skolan p.g.a du vet vad. Det var för mycket kärlek. Men allt tog slut så snabbt. Vi testar igen och ser om det funkar. Älskling. Ifrån den här dagen är du också mitt allt. Du är den som får mig känna hjärtat dunka. Du är den som får mig att känna den där känslan. Den känslan när man är kär.. Du gör mig lycklig, mig så stark helt plötsligt. Shit vet inte vad jag ska säga? Följde regnbågen och hittade min skatt igen. Det är nog det som förklarar saken. Du är så jävla underbar. Så blyg. Så söt! Du får mitt hjärta att dunka så hårt så det näsan hoppar ut. ******, du är den som får mig minnas, den som får mig hoppas och den som får mig le. Jag vill dela mitt liv med dig. Jag vill vara med dig hela tiden. Vill inte sitta här ensam. Utan vill hålla i din hand och vara i din famn. Det är där jag känner mig hemma. Du får mig känna trygghet. Om jag ger mitt hjärta till dig,tar du emot det då? Det är bara du. Jag vill skriva ditt namn över hela himlen. I mina tankar finns bara du. Och när jag pussar dig då stannar mitt hjärta. Du är så mycket mer än vad du tror. Dina ögon, alltså du vet att jag drunknar! Min lilla skatt. Kan inte fatta det här..Och när man är i den här åldern letar alla efter någon att dela sitt hjärta med. Och det är dig jag vill dela mitt med. Du är så jävla vacker och perfekt. Med dig vid min sida så lever jag livet som den lyckliga Julia. Hon som går runt och ler hela tiden. Jag kommer vänta på dig. I ditt hjärta det är där jag vill vara. För att du finns redan i mitt. Du snurrar min värld och du är den bästa för mig. Och det vill jag att du ska veta.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0