Hemma nu.

Som ni ser i inlägget innan så blev det ingen dress. Utan det blev en kaffe och en lussebulle ist. Nu ska jag träna och sedan ta mig en skön dusch. Bloggar sen.  :) Puss på er mina pussgurkor.
Usch, jag känner mig så ofräsh! Vill bara få in bubbelbadkaret i mitt badrum nu.
Så skulle jag kunna ligga dära.
Mitt badrum är snart klart! :D Lägger självklart in bilder sen hur det blev.
Skitfräckt. Har fått in stjärnhimmel där inne nu. Sjukt mysigt! Ikväll blir det lite restaurang känsla.
För papi ska göra plankstek. Sjukt gott! hihi :) Nu ska jag njuta
av det sista kaffet. Sedan duscha,raka benen och fixa mig till kvällen. Blir bara lite chill
hink idag. Gött vettni. Ska även träffa Daniel och Oliver sedan. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett mysigt med eget badrum ^^

2010-12-04 @ 18:41:35
Postat av: Anonym

har du eget badrum elle menar du erat i familjen?

2010-12-04 @ 23:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0