En liten historia

Godmorgon mina underbara läsare som fortfarande stannar kvar och läser bloggen ? Fattar inte hur ni kan tycka den är bra. Men statistiken håller fortfarande på samma siffror. Wonderful. Gårdagen såg ut så att jag och Alexandra drog till kista lalal.. sedan drog jag till Tobias och sedan till grillen med Josefin och Alexandra. Sen kom våran lilla plutt Ronja och räddade våran kväll. :D så vi drog hem till henne och kollade på 7x lika barn leka bäst. Bästa filmen!! Och så kollade vi på lite mer än halva karlsson på taket filmen sedan drog jag och alexandra hem till mig :p där kollade vi på new moon. Och jag hoppade in i duschen vid halv 1 typ. Hhahaha.. jag dör. Skit skönt att ha det gjort. Idag så ska det göras jätte mycket. Möta massa. Sedan ska jag träffa Linn och Lina. Mina små änglar som jag träffade för aaaaaas länge sen! :) PUSS.
Egypten 09/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0