Dag 7

Min bästavän:
Min bästavän har namnet Alexandra Åkerström och är en underbar person. Som jag lärde känna för 2 sommrar sen. Vi fick snabbt en bra relation och började umgås. Vi var med varandra varje dag förra sommaren och höll ihop även till höstlovet 09. Sjukt, att man inte kan tröttna på en person. Har inte gjort det än. Hon har alltid stått upp för mig och stöttat mig med allt. Vi är som 2 puzzelbitar det vara är så. Vi har samma humor och allt är så bra! Hahah, hennes bästa sida är att hennes personlighet. Sen slår allas. Hon är sjuuuuukt klantig men ändå rolig. Är galet snäll och finns alltid där för mig. En dålig egenskap är nog att hon är glömsk och att hon inte kan stänga saker och ting. Man säger " kan du stänga dörren" Hon svarar " ja,snart" En kvar senare.. "När tänkte du stänga dörren asså?!" Hon svarar : "oj, juste." Hon stänger nästan dörren... suck. Den står fortfarande på halvglänt. Alexandra är också den personen som jag kan prata ut mest med i hela världen. Även om det gäller henne. Så vet jag att hon stöttar saå mycket som hon kan. Hon skulle aldrig säga det vidare eller något. Detta vet jag pågrund av att hon är min bästavän!
Första dagen vi var ensamma med varann

Kommentarer
Postat av: Alexandra Åkerström

Hah, älskling då! :') kommer alltid finnas här för dig oavsett vad som helt bästavän. btw, förlåt för jag är glömsk :$

2010-12-07 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0