Dag 6

Min dag:
Okej, jag ska berätta om min dag.Ja jag vaknade runt 10 och mådde bajskorv. Hahah, sen drack vi skitmycket vatten och åt chips då blev allt bättre. Sen tog jag bussen, blev irriterad för att jag glömde mina linser hos Ronja.. Ska väl hämta dom sen! Sen när jag kom hem åt jag pannkakor. Nu ska jag fixa mig och sedan träffa Albert en liten stund. Sen ska jag träffa Daniel. Sen blir det väl hem och plugga no som jag ska skriva 3 sidor och skitsaker. Fyfan! Det blir min dag :p haha.. yes !
Ska jag börja sluta platta håret. Eller ska jag fortsätta? :) tacksam för svar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har också tänkt på det, Jag har också skit lockigt, brukar platta varje dag annars, men jag venne. ^^) <3

2010-12-05 @ 13:14:33
URL: http://seiidan.blogg.se/
Postat av: johanna hazelius

du är fin i båda :)

2010-12-05 @ 20:42:13
URL: http://hazeliuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0