Betalt för att städa mitt eget jävla rum! :p

Hhaha.. jag känner mig sååååå jävla grym! Har städat i 4 timmar. Gått runt och dansat medans (a) hähä. Blev precis klar. Och magen kurrar eftersom jag bara druckit en kaffe idag.. ;p Vi hade även lucia idag. Hhahaha.. jaaaa, kul att man väljer rätt grupp! Jag,felicia och Ronja tog den "ljusa tonens grupp" så vi står och mimar. Hahaha.. kan inte sluta garva när jag tänker på det! :) knas. Har ingen aning vad som händer ikväll. Men något jag vet är att Alexandra kommer till mig imorgon på morgonen för att vi börjar halv 9. Grymt skönt! Äntligen hinner jag fixa mig! :D Som idag, försov mig. Och idag var det verkligen fuckface!! pinsamt. Men livet är som det är fan. Ohyeah!
haahahahah,sjuuukt gammal bild! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0