Välkommen till min nya blogg muppar!

Tjafan, Julia Wistrand hära.
Jaa, vad ska jag börja att skriva om...
Kan börja förklara vem jag är för dom som inte vet vem jag är.Jag är en tjej som är 14 alltså född 1996. Lever i stockholm med en fuckad familj med efternamnet Wistrand. Jag har en brorsa och en syrra. Jag älskar utekvällar med tex tjejorna eller en myskväll med min pojkvän. Själv tycker jag jag är lättretad, och även glad&positiv. Mina intressen är att dunka musik,sola och göra sånt som alla ungdommar gör fast kanske inte skriver i bloggen. I denna blogg lovar jag att vara öppen mot er läsare. Skriva mina känslor utan att tänka mig för. Typ så. Här kommer jag skriva om min vardag och så. Detta kommer även vara en fotoblogg på ett sätt. Kanske bilder från fester och såklart från min vardag. Frågor och så är det bara att kontakta mig på [email protected] !
Mitt bloggnamn kanske ni undrar varför just ice. Men det är så att jag har dille på att äta is. Därför blev det is, och det är ju finare när det blir på engelska. Men whatever. Here i come! 
Kom ihåg att kommentera mycket!
Dax att fixa design



Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla snygg !

2010-08-12 @ 00:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0