Vad för jacka?

Canada goose i beige färg. Lång modell.
Hade en fake förra året fast den var
kort.Jävligt snyggt med beige tycker jag.
Ska jag köpa denna ?
Den är ganska dyr. Men om jag säljer
min fjällis så kommer det nog bli kanon!
Det kommer nog inte vara så många som
kommer ha canada heller iår tror jag
Vet inte upp till er!
The north face är typ lika varm som en fjällis
Bara att den är snyggare än en fjällis. Och jag
tycker fortfarande att det känns fjortis att gå
runt med en fjällis. Stor och klumpig.
Precis som jag.. ingenbra kombination!
Men det är inte så många som har
the north face heller.. men det kanske
kommer jätte många som köper iår.
Upp till er vad tycker ni ?
Greenland fjällräven jag tror det blir en sån här.
Dom är varma och typ ingen har den! Har inte sett
någon med den. Fast på bilden är det inte fårull i
men i den jag ska ha är det det. Vad tycks?
DET HÄR ÄR MIN JACKA JUST NU!
Inte fin alls, visst är den varm men
jag har tröttnat. Vilken jacka ska
jag köpa. Och är det någon som
är intresserad av att köpa min
jacka så är det bara att lägga
en kommentar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0