sluta vara så söt älskling!

Seriöst, får damp & panik ångest när du håller på så där! Vet liksom inte vad jag ska göra tillbaka. Vill kunna visa mig lika gullig och rar som du. Men det går inte för jag blir helt stum när du säger såna där saker! Jag vet egentligen inte varför jag säger att du ska sluta att säga sånt och göra som du gör. Men egentligen vill jag bara höra mera. Trottnar aldrig på dina ord,dina meningar eller dina små rörelser. Så fortsätt, men jag blir bara så jävla generad så jag håller på att spricka eller sprängas.Älskling skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig. Som vi gjorde idag. Båda tappade en ögonfrans, vi blåste bort den och sen önskade båda samma, så jävla otroligt ...Att det alltid skulle vara vi... alltså älskling. Samma som jag sa till dig. Skulle inte slå dig i tinningen för 5 miljader, för jag lever hellre ett fattigt liv med dig än ett rikt liv utan dig. Asså du gör mig till en sån snäll människa. Förut var jag alltid arg och irreterad. Men kan inte vara det längre för du gör mig glad innombords! Har blivit en sån mycket bättre person på sistonde. Med dig kan jag också vara mig själv! Kan göra exakt vad som helst utan att skämmas. Berätta allt för dig utan att veta att du skulle gå runt och säga det vidare. Känner ingen som har en bättre kille, ingen som har någon underbarare eller seriösare & roligare på sammagång bättre förhållande än oss.
Jag älskar dig Tobias Anglestål

Kommentarer
Postat av: elin

gulligt :) gullig blogg har du också!

2010-08-31 @ 22:02:59
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: alexandra

tog du din navel på calm bodyindifocation i älvsjö ? :)

2010-09-01 @ 19:46:04
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: [email protected]

2010-09-01 @ 20:44:54
URL: http://hazeliuus.blogg.se/
Postat av: alexandra [allysandra.blogg.se] salomonsson

svar ofta? ;p

men vart låg de då ? :)eller.. vad hette det då ?

2010-09-01 @ 20:50:41
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0