Sista för idag


Hur gammal var du när du började blogga?
Jag har 11 när jag hade min första blogg Jlw.blogg.se !
Varför började du blogga och vad ville du få ut av den? Vet inte riktigt. En sysselsättning. Hade även ingen mobil ett tag så det var datan alla fick tag på mig. Och såg vad jag gjorde
Hur länge har du bloggat? 3 år. (med pauser!)
Hur skulle du beskriva din blogg? En helt vanlig ungdomsblogg.
Har du gjort din design själv? Ja det har jag. Hahah, så enkel..
Vad vill du läsa i en blogg? I en blogg vill jag ha variation, dagens,känslor,tankar,vardag,fest?
Har du några tips på hur man kan få fler läsare? Aa då, antingen göra på sitt eget sätt. En hyffsad design och reklam för den. Eller så kan man bli medlem på bloggtrafik.se
Vilken är din bästa blogg? Ingenaning.
Vilka storbloggare läser du? Jag läser dom där vanliga, som typ Kissie, Dessie,Paow, Falsksanning! inte dagligen men emellanåt så där!





Om du har kille/Hur länge har du och din kille varit tsm? 2 månader♥
Är du kär? Haha, självklart är jag kär. Annars hade jag ju inte varit tillsammans med Tobias, älskar honom mest av allt och är lika kär som i början, om inte ännu kärare!
Syskon? Ja, En lillasyster,Elin och en storebror,Daniel
Trivs du hemma?Njaa, ibland. Ibland inte..
Hur många djur har du? 1 , en apa som heter Elin och är min syrra -.-


Är du helt svensk? Nej jag är inte helsvensk, Morfar är finsk.Alltså blir jag 25% finsk.
Hur gammal är du? 14.
Hur lång är du? 160 ungefär
Färger på dina ögon? Min ögonfärg är olika bero på ljuset jag står i. Om det är ljus ute så är mina ögon blåa, sen på kvällen blir dom grå/gröna, och när det är kolsvart kan jag få bruna ögon faktiskt.
Favoritfärg? Rosa! Fast gillar vit, blå och andra färger också. Men står starkt vid rosa
Favoritaffär? New yorker
Vad lyssnar du på för musik ? Rock,house. elektro eller latinomusik typ
Vad gillar du för mat? TAAACOOS
Vad är ditt intresse? Vänner,pojkvän. Dans
Hur många piercingar har du.. isf vart? Jag har 2 stycken riktiga. Först i naveln, sen i näsan, om det räknas som en piercing ?
När piercade du dig? Har haft i näsan 2 gånger, tog i näsan första gången när jag var 11-12 sen tog jag nu igen när jag var 14. Och i naveln tog jag nu när jag är 14




Vart går favoritresemålet? Till nå varmt å lugnt ställe där det finns bra shoppingområden.
Vilket ställe skulle du helst vilja resa till? Just nu, till Thailand!
Vilken är din favoritstad? Stockholm såklart!
Om du ser på tv, vad ser du helst på? Mtv ,kanal 5 eller disney chanel
Finns det något som du drömmer om att du gör om 10 år? Har familj och ett bra jobb.
Vad skulle du jobba med om du fick välja vad som helst? Som delfinskötare helt klart!
Finaste kändisen? Ingenaning
Hur mycket festar du? Inte mycket!
Är de jobbigt att inte kunna festa lika mycket nu? Måste ta tag i mig själv och skolan nu. Så nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0