Någon som ....

...funderat på att på att ta fram vinterjackan? :o Det är ju grymt kallt ju! Tur att jag har en sådan fin pojkvän som alltid värmer mig när jag fryser då! Men nu har jag precis laddat in massa låtar på min ipod. Väldigt skönt! Ska möta Ronja klockan halv 8 imorgon innan skolan. Så det blir upp tidigt imorgon. Hade tänkt att duscha men gör det imorgon ist. Ska hämta syrran imorgon och vara hemma i think. Skulle egentligen träffa Julia men det kommer nog inte bli så. Eftersom jag typ har utegångs förbud. Jippi.. :/
bild på mig och syster från förra vintern

Kommentarer
Postat av: elina

åh vilken söt bild ! :)

2010-09-01 @ 08:52:19
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0