5 saker du kanske inte visste om mig

Jag blir något aggresiv när jag vispar
Ja,du hörde rätt, bakning är något av mina svaga sidor.
Visst det kan vara jätte mysigt och så men
jag har inte bra tålamod. Så om man visspar snabbt så
blir smeten klarare snabbare, fast det brukar sluta med
att burken ligger på golvet eller att smeten har kommit
över hela köket.

Svårt att tacka för presenter..
Visst jag älskar att få presenter&överasskningar
fast har väldigt svårt att tacka över dom.
Vet inte riktigt hur jag ska säga eller beté mig.
Får även skuldkänslor för att jag inte ger något tillbaka.

Lätt avundsjuk !
Hatar att bli avundsjuk. Har väääldigt lätt att bli det.
Då blir jag sur och vill inte visa att jag bryr mig
men egenligen bryr jag mig så jävla mycket.
hatar när ens pojkvän är med någon som gillar honom!

Jag är världsbäst på att skämma ut mig
Hhaha, som sagt! Jag är världsbäst på att skämma ut mig.
Gör bort mig ungefär 6-7 gånger om dagen. Men om
jag har tur så kan det bli 3-4 gånger, men det finns inte
EN dag utan att jag skämmer ut mig.

Jag är kär :$
För att jag har världens bästa pojkvän. Jag tror ingen i hela
världen har en sån här bra kille som jag. Jag tror inte heller
att någon kan vara sig själv så mycket som jag kan, och sist
men inte minst så tror jag ingen älskar sin pojkvän så mycket
som jag gör! Jag älskar dig tobias ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0